2.4.2012

Happy

Viikonloppuna olin todella iloinen.
Sunnuntai-iltana vitutti, itketti, ahdisti, pelotti ja kaikkea siltä väliltä.
Tänään olen iloinen, koska olen mummuni luona.

Joku saattoi mut silloin bongatakin, kun olin Miss Mixin joulukuun IRL-osiossa, puhumassa mun suhteesta mummooni. Mun mummo on mulle äärimmäisen tärkeä ja rakastan sitä yli kaiken. Huono puoli tässä jutussa on se, että mun mummo asuu 5h junamatkan ja 80€ päässä. Toisaalta matkustaminen tekee kaikesta kivempaa ja jännittävämpää ja junamatkoilla mä ehdin miettiä, nukkua, kuunnella musaa ja kaikkea muuta kivaa. Halusin saada teidät miettimään teidän läheisiä, koska kaikilla ei niitä välttämättä ole. Rakastaa, muistakaa, arvostakaa, that's all.

Viime aikoina postaukset ovat olleet pelkkää tekstiä, mitäs tykkäätte näistä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)