14.4.2012

Feeling good

Mulla on huono itsehillintä, tosi huono. Mä syön silloin kun tekee mieli jotain, en silloin kun on nälkä.
Enkä mä pidä siitä yhtään, se ärsyttää mua suunnattomasti ja mä yritän koko ajan parantaa mun itsehillintää, koska syön niin epäterveellisesti.
Mieliteot vaikuttaa myös mun kehoon huonolla tavalla ja mulla onä mennytag tosi kauan päästä tähän pisteeseen, että olen tyytyväinen painooni.
Kroppa on vielä vaiheessa, koska haluan olla timmimpi, jonka vuoksiä olen alkanut tarkkailla syömistäni.
Tässä ei ole kyse mistään kesäkuntoon pääsemisestä, vaan hyvän olon saamisesta.
Parempaan kuntoon mä aion päästä herkuttomalla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla. Mä liikun silloin kun tekee mieli, sama juttu kuin syömisessä, siitäkin mä yritän päästä eroon ja lähteä lenkille aina kun pitää. Kirjoittelen tänne varmaan kunnon paranemisesta aina välillä.

Mitäs tykkäätte näistä  tekstipainoitteisista postauksista?

Loppuun vielä tatuointihaave, tekstit olis molemmissa kyljissä(:

Puspus, Hanna<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)