22.3.2012

Burn book

Oon viime aikoina kirjoitellut tyhjään vihkoon ajatuksia turhauttavista/ärsyttävistä ihmisistä, ja se on oikeasti auttanut! Mua ärsyttää puhua pahaa ihmisistä, joten tämä "burn book" on erinomainen keino purkaa tunteita.
Myös "bucket list" on työn alla. Eli Bucket list tosiaan tarkoittaa listaa asioista jotka haluaa tehdä ennen kuolemaa. Ajattelin vähän valaista mun bucket listia huomisessa postauksessa kun saan otettua kuvat mun kirjasta. Kyllä mun bucket listiin tarvitsee kokonaisen kirjan.


Onnea on Möleskin.
Harmia on hinta.
Onnea on hyvä myyntipäivä.
Onnea on huominen työhaastattely.
Onnea on kymmenen aamut.
Harmia on herätä aikaisin aamulla muokkaamaan CV:tä ja työhakemuksia.
Onnea on viileän lämpimät illat.
Onnea on pienet asiat.

EDIT: kävin ostamassa Möleskinin 16€ ihanan viivattoman vihkon, josta tulee mun bucketlist-projekti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)