22.2.2012

Welcome to my blablablaah

Olen pahoillani postausten vähenevästä määrästä, mutta tälle viikolle mulla on hyvä syy. Lainasin nimittäin kaveriltani Suskilta sen toista kameraa, Canonin EOS 300D:tä, koska teen portfoliota Melua varten:)
Tosiaankin mulla ei ole niitä jotain asennuslevyjä, jonka takia en voi siirtää kuvia koneelle. Arvatkaa vaan ärsyttääkö. Mutta sitten kun pääsen kotiin ja saan ne asennuslevyt, tulee ihania postauksia, oottakaas vaan!
Mutta oli mulla asiaakin, haluan esitellä teille mun tumblr:n, jota vihdoin aloin päivittelemään..

CLICK HERE

Loppuun viel tän hetken lempibiisejä<3:

One Direction - What makes you beautiful

GG Caravan - On se hienoo

Jani-Petteri - Tero ja minä

Laura Närhi - Hetken tie on kevyt

1 kommentti:

  1. Kivan olonen tää sun blogis :) ois vaa kivempi ku yhellä sivulla ois enempi blogi tekstejä :)

    aukkau.blogspot.com

    VastaaPoista

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)