11.2.2012

Listaihminen

En tiedä onko tää hyvä vai huono piirre, mutta mä teen listoja kaikesta. Kun mulla on tylsää, otan *listavihkoni* - kyllä kuulitte oikein - esiin ja teen listoja. Listavihkon ekalla sivulla on tämän vuoden ostoslistan, jonka ajattelin esitellä täällä bloginkin puolella. Let the pictures do their job.




Mutta siis tässä vuoden 2012 ostoslista:


Potkupuku
Conssit
Marc Jacobsin Daisy
Poni
Kivat revityt farkut
Printtipaitoja
Headphones
Ruskea laukku

Sarjakuvafarkut
Värikkäät farkut
OPI:n kynsilakkoi
Pikkumusta

Ihania vihkoja

Paljon
- kaulakoruja
- sormuksia


Canon EOS 600D (tai mikä tahansa mihin rahat riittää)

-------------------------------------

Löysin myös tämmösen ihana listan:


Toi oli jotenkin niin sulone :3

-

Oikein ihanaa lauantaita kaikille :)
Maanantaina mul on teille ylläripylläri ; D
Mut nyt mä lähen katsomaan Kyrvänsolaa eiku Putousta : D

♥ Hannaino ♥

peeäs. kaikki kuvat we♥it




6 kommenttia:

  1. Kivoja juttuja noille sun ostoslistoilles kuuluu. Mutta ehkä ei sun kuvaustaidoilla kannattais olla heti järkkäriä hommaamassa. Mitä nyt sun kuvia oon katellu niin kannattaa opetella kuvaamaan ennen kun sen järkkärin ostaa. On kuitenkin aika pirun kallis hankita. Mutta eipä siinä mitään jos sulla rahaa riittää, mitäs niitä rahoja turhaa säästämään :) Ja tää ei ollu mitenkään vittuiluna, oon vaan nähny aika helkkarin monen ihmisen hommaavan järkkärin vaan muodon vuoks. Henkilökohtasesti ainakin ajattelen, että järkkäri on sellasten ihmisten kamera, jotka osaa oikeasti kuvata. Että opettele ensiks käyttämään ihan sitä digikameraa ja ottamaan kuvia yleisestikin, ettei rahat mee hukkaan :)

    VastaaPoista
  2. Kiva että tykkäsit edes ostoslistasta.
    Tossa kuvaustaidoissa pätee sama asia kuin mun koulunkäynnissä, eli jos jaksaisin panostaa, pystyisin ottamaan ihan huippuhienoja kuvia ja tiedän sen. Kiitos siitä, että jaksoit kirjottaa rakentavan kommentin etkä sitä tavallista "Hanna vs. Anonyymit"-tyyliä :)
    Mä en halua järkkäriä muodon vuoksi, vaan sen takia, että mun muistot olisi parempilaatuisia, sillä sitä valokuvaus ja kuvat mulle merkitsee. Kiitos

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan se on, että laatu on vähän parempi järkkrin kanssa. Mutta onnistuu niilläkin niitä huonoja kuvia ottamaan, jos ei osaa kameraa käyttää. Ja toisaalta sillä ei oo väliä minkä kameran sä hommmaat. Mikä tahansa järkkäri on hyvä :) Mutta jos kerta osaat oikeastikin ottaa niitä huippuhienoja kuvia niin ota ihmeessä. Blogis laatu paranis samalla kertaheitolla :)

      Poista
    2. Joo olen nähnyt joidenkin ottavan kännykameralaatuisia kuvia järkkärillä (Y)
      Oon ajatellut alkaa julkaisemaan niitä digikameralla otettuja hyviä kuvia täälläkin, ehkei mua ihan täysin murskattaisi :)

      Poista
  3. haha et oo ainoa joka tekee kaikesta listoja, itsekin harrastan sitä :D

    http://nonniw.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa! Yks sielunkumppani lisää :D

      Poista

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)