29.11.2011

Totaalisesti stressitön viikko

Otsikko kertoo kaiken, joka on muuten vaihteeksi jokin muu kuin englanninkielinen, aika randomii.
Oon tutustunut tosi paljon uusiin blogeihin ja löytänyt uusia suosikkeja sekä uudelleenrakastunut Papupataan ♥
Siitä innostuneena halusin muokata mun ulkoasun (wow) hienoksi, mutta toi banneri nyt vieläkin on veemäinen ja mua ärsyttää se, voitte vain arvata !!
Hiukan stressiä kokeista, mutta se ei ilmene enää samalla tavalla kuin aikaisemmin, vaan migreeninä ♥
Olisko kukaan kiinnostunut antamaan mulle kuvanmuokkauksen pikakurssia ? :) kaipaisin kipeästi, samoin kuin ruusunpunaista huulipunaa !
Eipä siitä sen enempää, nyt tän hetken popitusbiisi
Tässäkin tarvitsisin apua, miten ton biisilinkin saa semmoiseksi hienoksi kapeaiseksi mustaksi palkiksi, ton himoison videolinkin sijasta : o ?

peeäs. haluuks joku alkaa mun molemmanpuoleiseksi tosirakkaudeksi ? (sanan oikeinkirjoituksessa saattoi olla jotain vikaa..., kieliopin päättökoe 8½ ♥)

2 kommenttia:

  1. oi ihana blogi:) tykkään tästä ulkoasusta tosi paljon!

    VastaaPoista
  2. kiitos isa ! kehut piristävät aina :)
    sori että vastasin vasta nyt, en jostain kumman syystä ollut huomannut kommenttiasi :)

    VastaaPoista

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)