30.10.2011

Pain is weakness leaving the body

Toi otsikko on vähän random, sillä se on Duudsonit Amerikassa -ohjelmasta....
Mua nyt ärsyttää ihan sairaasti ku kaikki vähän kusee ja semmosta.
Mä oon jotenkin onnistunut kadottamaan "Seuraa Bloggerissa" linkin tuolta mun blogista ja vaikka oon kuinka paljon etsinyt, en vaan löydä sitä !!
Samoin se, että en pysty kommentoimaan lähes puoliin seuraamistani blogeista Open ID:llä, enkä varsinkaan Bloggerilla, sillä minulla ei ole käyttöoikeuksia kommentoida kyseisiin sivuihin !!
Nyt menee kyl hermot ja pahasti !!
Mutta sitten pääasiaan, kun kaikissa blogeissa on ollut joulukuumeesta, mullekin on alkanut nousta semmoinen, sillä olen niin kyllästynyt tähän märkään pimeyteen ja haluun vaan, että tulee lunta ja on ihanan valoisaa ja saa upeita kuvia ja voi käyttää kahdeksia legginsejä päällekkäin ja villasukkia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)