12.10.2011

Höstlovet ♥

Yhyy, olin taas vaihteeks migreenissä eilen, mutta jaksoin illalla silti siivota ja tehdä ruokaa :) !
Tomaattikeittoa ja kinuskipäärynöitä ♥♥ omnomnom



ja vihdoin siivosin pöytäni eli tässä after-kuvat huoneen minisisustus operatsuunista







kankaat on IKEA:sta ja äiti ompeli niistä mulle tyynynpäälliset, kiitti äiti ♥ !

Viettäkää kaikki ihana syysloma, etenkin Iida joka lähtee huomenna Jenkkeihin !! turvallista matkaa :), ja nauttikaa siitä, että saa syödä jähmettyneitä tryffeleitä suoraan pussista lusikalla ♥

XO Hanna



3 kommenttia:

  1. hehee pöytä puhdas:) bongasin muuten just myös ne mun antamat helmet;)

    VastaaPoista
  2. joo, se kasa oli aika järkyttävä näky ;) ni oot mukana mun päivittäisessä elämässä : D

    VastaaPoista
  3. Joo asun mä lappeenrannas ja muutan sit ens kesän helsinkii =) Mispäi sun isä asuu? :)

    ps. tykkään sun blogist! (=

    VastaaPoista

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)