28.9.2011

Wake me up when september ends

Oon nauttinu nyt syksystä yllättävän paljon, sillä on ollut lämpimämpää kuin aiempina vuosina ja myös kauniimpaa. Täs postauksessa on nyt tiivistettynä maanantain ja eilisen puuhat :)
MAANANTAI:
Aamulla Suville ja sieltä kouluun ei ihan suunnitelman mukaisesti pyörällä vaan skoballa.

maanantaina oli henkselipäivä :)


Musaopistojuttujen jälkeen mentiin Empulle ja tulos näkyy tässä......


TIISTAI:
Ruotsin koe ja kotiin päästyäni päätin tehdä maailman parasta kaakaota, koska se meni vähän penkin alle, tai niin mä ainakin luulen, en tiedä mitä siitä tulee ....






Illalla tein mun specialkirjadiplomia, jota varten mun pitää lukea 100 klassikkokirjaa ja kirjoittaa kaikista vähäsen.


¨

Oon lukenut justjust seitsemän kirjaa, ja kirjoittanu ehkä viidest kirjast .... hyvin etenee !!

PEEÄS. Kiitos kaikille uusille lukijoille, teitä on jo huimat seitsemän !!!! ♥

XO Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)