31.8.2011

Deko

Mun tän hetken suurin urakka on mun huoneeni sisustaminen. Meinasin laittaa tänne "ennen"-kuvan, mutta koska mun pöytäni oli niin järkyttävässä kunnossa, en kehdannutkaan... huups
Eli tein siis viime viikolla reissun IKEAAN Iidan ja Erikan kanssa, oli muute aika mahtavaa, koska mä olin Ikea-neitsyt, hih.
Jos olisin mennyt yksinäni, olisin ollut hiukan eksyksissä, mutta onneks mulla oli nämä ekspertit oppaina !
Anyway, tässä hiukan kuvia tän hetken saavutuksista:

Kuvan siniset kehykset olivat alunperin puunvärisiä, mutta maalasin ne ::)
Kuvat on kaikki muotilehdistä, joita tosiaan raahasin sieltä Italiast parisenkymmentä, ohooo


Toi Christinan kuva oli vaan niin upee, oli pakko laittaa !


Mua kyl ärsyttää kun sitä Madonnan Material Girliä ei myydä Suomessa, yhyyyyy!


Mun saavutus kehysten seinälle saamisesta ...........


Ihme, ettei mennyt hermot noiden itsekoottavien laatikoiden kaa, heh, se oli itseasias ihan kivaa ::)


Sitten vielä tosi vanha korunukke, joka nyt sopiikin mun uuteen huoneeseen aika hienosti ! ::)

XO, Hanna
peeäs. linkki iidan blogiin: tässä ;)
ja tän hetken suosikkibiisini koko maailmassa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rikkokaa rajoja, tai siis kommentoikaa :)